torstai 7. huhtikuuta 2016

Napa näpsäkäksi: SHOKEERAAVA kehonkoostumusmittaus, nyt alkaa tapahtua!

Omg, mä oon oikeesti jonki sortin shokissa. Oon tiennyt toki aina että en ole mitenkään luonnostaan lihaksikas (edes vähää) ja jos olisin mies, ois mulla takuuvarmat "manboobsit" ja pehmonen beba, you know :D Oon aikamoinen pullamössö siis. Mutta se mitä mä sain nähdä tänään, tiputti/kopautti kyllä aika maan pinnalle...

Antakaas kun kerron: Tänään mä oon ottanut aika huikeen askeleen lähemmäs omaa hyvinvointia, parempaa mieltä, kuntoa ja hoikempaa minää. Ei tää nimittäin yksin onnistu, ainakaan multa. Ittensä huijaamista, salaa syömistä, suuria lupauksia jotka ei paljo lentoon ole lähteneet. Joten mä oikeesti tarvin tähän projektiin tukea ja apua ammattilaisilta.  
Tapasin tänään siis Vaasan Waw:illa iki-ihanan Ikson, joka vetää naisten hyvinvointi/hoikistumis- LSB -kursseja aika huikeella menestyksellä, ja lyötiin kättä päälle että Napanenkin onnistuu. 


Alkuun katottiin tietysti lähtötilanne. Painoa ja senttejä oli paljon enemmän kuin mitä olisin osannut ajatella ja kehonkoostumusmittaus sai mut kyllä järkyttymään. En voinut muuta kuin nauraa kun tulokset oli niin uskomattomat!! Muija on pelkkää luuta ja läskiä!! Ihan oikeesti :D  Lihasta oli alle minimisuositusten ja rasvaa taas enemmän kuin taulukko antoi periksi. 


Mitään muuta en nyt voi sanoa kuin että onneksi olen "oikeassa paikassa" ja saan ihan huippua tukea mun hoikistumisprosessiin. Mun tavoitteeksi laitettiin, kappas vaan, vähentää läskiä ja lisätä lihasta.  Tänään oli myös eka jumppa, ja kyllä oli kovaa kyytiä tämmöselle lihaksettomalle :D Aivan upeaa itsensä ylittämistä!! Mä oon niin sfääreissä tätä kirjoittaessani että en kestä! 

Nyt pistetään pehmooset osat ihmisessä liikkumaan, tästä on suunta vaan ja ainoastaan ylöspäin. Hymyssä suin, huikeella draivilla, MÄ PYSTYN TÄHÄN!

ps. tätä projektia saatte saurata aitiopaikalta, siittä lissee myöhemmin :)

Terkkuja
Pikkasen pläski-Nadja

32 kommenttia:

  1. Mä en uskalla mittauttaa tuota rasvaprossaa - koska sen tiedän että se massa mitä minussa on, vaikka ei sitä älyttömiä ole, niin se on kaikkea muuta kuin lihasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oli kyllä aika ikimuistoinen kokemus :D Mut nyt tiedän ainakin missä mennään!

      Poista
  2. Tsemppiä! :) Nuo kehonkoostumusmittaukset on aika herättäviä kun niissä näkee todellisina lukuina sen mistä kroppa koostuu. Mulla on menossa omalla kuntoklubilla valmennusjakso ja oli mahtavaa huomata miten mittauksissakin näkyi tulokset 8 viikon tehotreenin jälkeen! Valmennusta jäljellä vielä 8 viikkoa, joten innolla jatkan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin herättäviä! Mä ainakin heräsin tuohon mun tulokseen.
      Ja voi niitä tuloksia mä kans ootan <3 Mulla alkoi nyt 7 viikon intensiivinen jakso. Ja odotan kyllä hyviä tuloksia, ja oon valmis tekemään töitä (ihan hulluna) niiden eteen :)

      Poista
  3. Tsemppiä projektiin! Tulokset kannustavat. Miten tuo kehonkoostunuksen mittaus tehtiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Puntarin tapainen laite jossa oli semmoset kapulat joista pidettiin kiinni ja se kojes mittasi sitten :)

      Poista
  4. Oi vau - hienoa, että uskalsit käydä tuollaisessa <3 ja luulisi että tuosta ainakin helposti saa lukuja parannettua. Mua jännittää tuollaisen kehonmittauksen tulokset niin paljon, etten ole uskaltanut mennä! Hahaa.. Nössö minä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Np noita lukuja on pakko saada parannettua :D Ja varmaan helpolla onnistuu kun tekee niinku sanotaan :D
      Ja oli tuo mullekin aika extreme-kokemus, ei omalla mukavuusalueella! Mut onneksi menin, nyt tietää mitä pitää tehdä!

      Poista
  5. Voisko pieni mahis olla myös että mittauksia tekeville saleilla on oma lehmä ojassa koska ne tarjoaa siihen laskien auttavia palveluita?;) eli mä ainakin suhtautuisin hieman skeptisesti noihin tuloksiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, tietty noin vois ajatella. Mutta en vaan pysty uskomaan, siis en usko että näin olis. Kyllä ku peilistä kattoo ihan realistisesti niin eipä taida valehdella :D Mulla on just esim tuo keskivartalon alue niin tupaten täynnä sitä ihteensä (mut ei oo kauaa) et siitä varmaan tuo koostuukin :D haha :D

      Poista
  6. Kovasti tsemppiä sinne.♥ Tollanen testi olis kyllä todella mielenkiintoinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kitos Terhi <3
      Juu kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen :D ainakin mulla :D

      Poista
  7. Isot tsempit sinne <3 Mut hei aikalailla samassa veneessä ollaan, terkuin laihaläski. Lihaksesta ei oo tietookaan, kaikki vaan hyllyy mukana perässä, ja tursuaa housujen vyötäröstä :D

    VastaaPoista
  8. Innolla odotan uusia tuloksia.
    Mulla on ensi tiistaina inBody mittaus ja kauhulla odotan tuloksia kun tiedossahan on että viime vuonna keräsin mukaani hurjat 7kg.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin minäkin odotan! :D
      Ja hei tsemii mittauksiin <3 hyvin se menee :)

      Poista
  9. Todennäköisesti mullakin on lihasmassa minimissään ja rasvaprosentti korkea, vaikka olenkin normaalipainoinen. En ole koskaan käynyt tuollaisissa mittauksissa, mutta olis joskus ihan kiva käydä. Liikuntaa ei tule harrastettua. Vähänkin jos tekee jotakin erilaista, se tuntuu lihaksissa seuraavana päivänä, esim. auton imurointi tuntuu nyt mukavasti kropassa ja lihakset ovat kipeinä :D :D Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, joo tää taitaa olla aikamonen naisen ongelma, tuo että lihaksia ei ole tarpeeksi. Ja vaikka en itse mitään "näkyviä lihaksia" osaa ajatellakkaan!! niin kyllä niitä lihaksia vaan pitää olla että pysyy kroppa kasas ja krempat pois :)
      Kiitos tsempeistä Kati <3

      Poista
  10. Hurjasti tsemppiä♥ Mä en kyllä uskaltaisi tuollaiseen mittaukseen edes mennä. Kaikki lihas ois varmaan hauiksissa ja muuta hyvää ei löytyisikään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanna <3
      No hyvä että on edes sielä hauiksissa :D

      Poista
  11. Paljon tsemppiä!! :) itselläkin jo jonkin aikaa on ollut muutos käynnissä ja hyvä tästä tulee! :)

    VastaaPoista
  12. Mä en uskaltais mittauttaa :D :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D ei se niin kauheaa ollut :D tietää nyt ainakin missä mennään!

      Poista
  13. Mutta hei, sä sentään olet uskaltautunut noihin mittauksiin! Se on jo saavutus sinäänsä, minä varmaan hannaisin ja juoksisin karkuun. :D Olis kyllä ihan sairaan mielenkiintoista (ja kauheeta) nähdä omat oikeat mitat, pitäisköhän sitä uskaltautua?! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oli kyllä hmmm haha mielenkiintoista! Ja herättävää ennekaikkea. Ihmeessä kannattaa mennä :)

      Poista
  14. Kääks munkin pitäisi mennä tuollaiseen kehonkoostumusmittaukseen kuulemaan totuus ;) Iloinen uutinen sinulle voitit blogini arvonnassa joten tulehan huikkaamaan osoitetietosi jotta saan sinulle postia tulemaan <3

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3