maanantai 9. marraskuuta 2015

Silitä mua

Silitä mun sielua, herkkää vaaleanpunaista
silitä päästä varpaisiin,
Silitä mun hiuksia, unesta takkuisia pitkiä suortuvia
Silitä mun unelmia, sinisen taivaan poutapilviä, silitä kauniisti.
Silitä sivaltavia sanoja, kärkästä kieltä
silitä sametiksi, silitä kauniiksi

Silitä arasta aamusta laskevaan länteen,
auringonlaskusta heräävään itään
Silitä suloisesti, silitä kaikki karhea.

Silitä silmiin valoa, huulille karehtiva hymy
sipsuttaen silitä kupliva kikatus







Ollaan kilttejä toisillemme, silitetään ja sipsutellaan <3

Terkkuja
Nadja

28 kommenttia:

  1. Kaunista tekstiä!<3

    VastaaPoista
  2. Oi kyllä! Joku saisi silitellä mun stressit pois :) Ihana runo/kirjoitus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl välillä kaikki tarvii paijausta <3 Ja kiitos Sofia <3

      Poista
  3. Ihanan hempeä runo! Jokainen tarvitsee silitystä <3 <3

    VastaaPoista
  4. Täällä olisi sulle pikkuinen blogihaaste :) --> http://nellixo.blogspot.fi/2015/11/kymmenen-kysymysta.html

    VastaaPoista
  5. Silityksiä sinne <3 ja tuli muuten oikein kesäinen tunnelma noista kuvista! Sinne on ikävä. Kesään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 oi kiitos <3 Ja kyllä kesää on jo pikkahiljaa ikävä <3 :D

      Poista
  6. Kaunista tekstiä <3

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi, arvostan <3